Cyberpunk 2077 önümüzdeki dönemin merakla beklenen oyunları arasında yer alıyor. Ancak oyunun çıkışı, geliştiricisi CD Projekt Red tarafından bir kez daha ertelendi. 17 Eylül’de yayınlanması beklenen oyunun 19 Kasım’da oyuncularla buluşacağı açıklandı.
“Retro-füturistik” olarak tanımlanabilecek oyun oynanış ve içerik açısından hazır olsa da; stüdyodan yapılan açıklamada oyunun karmaşık sistemlerinin uyum içinde çalışması ve hataların düzeltilebilmesi için biraz daha zamana ihtiyaç duyulduğu belirtildi. CD Projekt Red daha önce de oyunun çıkışını 16 Nisan’dan eylül ayına ertelemişti.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Norveç 13 yaş altı öğrenciler için yapay zekâ kullanımını yasaklıyor

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Google Takvim artık etkinlikler için yüzlerce renk seçeneği sunuyor

GTA 6 için geri sayım hızlandı, ön sipariş tarihi netleşti

RAM fiyatları yükselirken OnePlus 15R için sürpriz bir seçenek sundu
Oyunun çıkışının ertelenmesinin uzun süredir oyunu bekleyenleri üzeceği kesin. Ancak oyuncuların kendilerini nelerin beklediğini yakında görmesi mümkün olacak. 25 Haziran’da gerçekleştirilecek “A Night City Wire” isimli canlı yayında oyuna dair detaylar verilecek. CD Projekt Red, bazı gazetecilere de Cyberpunk 2077’yi önceden deneyimleme imkanı sağlayacak.
19 Kasım geldiğinde Cyberpunk 2077’yi PlayStation 4 ve Xbox One’da oynamak mümkün olacak. Oyunun 2020 sona ermeden Google Stadia’da da yerini alması bekleniyor.
[irp]
Cyberpunk 2077, PlayStation 5 ve Xbox Series X’te ilk günden itibaren oynanabilecek. Ancak oyunun yeni nesil konsollar için hazırlanan genişletilmiş versiyonu daha ileri bir tarihte oyuncularla buluşacak.
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


