RIM’in BlackBerry Internet Services altında sunduğu BlackBerry Messenger, e-posta ve diğer servisleri kısa süreli düzelmeden sonra yeniden devre dışı kaldı. Dün öğle saatlerinde meydana gelen ilk kesintinin sebebi olarak İngiltere’nin Slough kentinde bulunan veri merkezinde yapılan yazılım güncellemesi gösterilmişti.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yeni iddia Apple’ın iPhone Ultra 2 üzerinde çalıştığını öne sürüyor
Apple’ın yeni işlemci yol haritası ortaya çıktı

Samsung Galaxy A27 5G daha ince çerçeveler ve yeni işlemciyle geldi

Meta’nın yeni AI gözlüğü Meta Glasses 3K video ve 8 saat pil ömrü sunuyor

Anthropic’in yeni yapay zekâsı Slack sohbetlerinden öğrenerek ekip arkadaşı gibi çalışıyor
Kesinti nedeniyle BlackBerry servislerine Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’dan erişim kesintiye uğramıştı. Türkiye’deki BlackBerry cihaz sahipleri de bu kesintiden etkilendi. Bugün kesintinin giderildiğine dair haberler gelmeye başladıktan birkaç saat sonra yeni bir problem daha meydana geldi. Twitter üzerinden gönderilen BlackBerry konulu mesajlarda kesintinin Türkiye’de de hâla sürmekte olduğunu görüyoruz.
Twitter mesajlarına baktığımızda BlackBerry kesintisinden duyduğu rahatsızlığı ve iPhone’a geçmeyi düşündüğünü dile getirenleri görüyoruz. Konuyla ilgili olarak BlackBerry cihaz sahiplerinden yorumlarını bekliyoruz.
İlgili – SlashGear
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



