RIM’in Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da kullanılan BlackBerry cihazlarının web, e-posta ve BBM erişimi kesintiye uğradı. Bugün öğle saatlerinde baş gösteren kesintinin sebebi olarak İngiltere’nin Slough şehrinde yer alan veri merkezinde meydana gelen arıza gösteriliyor. RIM’in Büyük Britanya birimi problemi araştırdığını belirtse de, çözüm için kesin bir zaman ölçütü vermedi.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Nothing Phone (4b) için ilk ipucu geldi ve kamera tercihi şaşırttı

OnePlus 16T ortaya çıktı ve ilk teknik detaylar sızdı

Xiaomi 18 Pro serisinde ekranı başkalarından gizleyen teknoloji test ediliyor

Samsung Galaxy Watch 9 ve Ultra 2’nin tasarımı erken ortaya çıktı

iPhone 18 Pro daha kalın bir kamera modülüyle gelebilir
BlackBerry servislerinin çöküşüyle ilgili olarak Twitter’da kullanıcılar tarafından birçok mesaj geçiliyor. Bu arada Bahreyn’de faaliyet gösteren Batelco ve Mısır’da faaliyet gösteren Vodafone problemle ilgili olarak RIM’in sunucularını işaret etti. Türkiye’deki BlackBerry kullanıcıları bağlantıda sorun yaşadıklarını Twitter üzerinden dile getiriyor. Biz de Vodafone Türkiye üzerinden hizmet alan BlackBerry cihazımızda benzer şekilde internet erişim problemi yaşıyoruz. Umarız RIM kısa sürede bu sorunun üstesinden gelir.
İlgili – BBC
Güncelleme: Yaşanan bu kesintinin sebebi olarak BlackBerry Internet Servis 4.1 sistemine geçiş gösteriliyor. Bu güncelleme bittiğinde büyük ihtimalle BlackBerry servisleri tekrar erişime açılacaktır. Öte yandan BlackBerry Messenger 6.0.0.129 ve AppWorld 3.0.1 sürüm güncellemeleri de yarından itibaren tüm kullanıcılara açılacak.
Teşekkürler Ömercan Çelikler!
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



