Apple, kablosuz bileşen üreticisi Broadcom ile olan işbirliğine önümüzdeki dönemde de devam edecek. Bu işbirliğinin özellikle Broadcom adına giderek daha kârlı hâle geldiği söylenebilir.
Broadcom tarafından ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’na (SEC) sunulan yeni belge, şirketin Apple’la iki yeni sözleşme imzaladığını gösteriyor. Bu sözleşmeler kapsamında Broadcom, Apple’a toplamda 15 milyar dolarlık kablosuz bileşen tedarik edecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Eski Disney CEO’su Bob Iger Apple ile Disney arasında birleşme görüşmeleri yapıldığını açıkladı

Donald Trump, Apple ve Intel arasında çip üretimi anlaşmasının tamamlandığını öne sürdü

Yeni iddia Apple’ın iPhone Ultra 2 üzerinde çalıştığını öne sürüyor
Apple’ın yeni işlemci yol haritası ortaya çıktı

Kremlin, App Store’dan kaldırılan uygulamalar için Apple’dan açıklama istedi
Apple’ın iPhone 11 serisinde Wi-Fi ve Bluetooth bağlantısı için Broadcom’un bileşenleri kullanılıyor. Analistler taraflar arasındaki yeni anlaşmanın temelinde LTE bileşenlerinin olduğunu belirtse de, 5G bileşenlerinin de anlaşma kapsamında olduğu söyleniyor. Ancak bu noktada Apple’ın Intel’in 5G birimini satın aldığını belirtmekte fayda var.
[irp]
Apple ile yapılan anlaşma, Broadcom’un hisselerini de uçuşa geçirdi. SEC’e gönderilen açıklamanın ardından Broadcom’un hisseleri yüzde 3 oranında değer kazandı ve şirketin hisse bedeli 330.10 dolara yükseldi
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


