Teknoloji

Apple uzay gemisi görünümlü yeni yerleşkesine 2016’da taşınmayı planlıyor

Apple uzay gemisi görünümlü yeni yerleşkesine 2016’da taşınmayı planlıyor
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Apple’ın dün gerçekleştirilen hissedarlar toplantısında konuşan CEO Tim Cook, şirketin görünüm itibariyle bir uzay gemisini andıran yeni yerleşkesine 2016 yılında taşınmayı planladıklarını dile getirdi. Cook projenin onayı için Cupertino’daki yetkili mercilerle görüşmelerin devam ettiğini, gereken izinlerin alınmasının ardından bu yıl içinde temel atmayı planladıklarını da sözlerine ekledi.

apple-campus-2-211112

Apple’ın yeni bir yerleşke inşa edeceğine dair planlarını açıklamasından bir yıl sonra şirketin yeni yerleşkeye geçiş takvimi açıklanmış oldu. Geçtiğimiz yıl çıkan haberler şirketin 2012’de temel atıp, 2015’te de yeni yerleşkesine taşınacağı yönündeydi. Ancak, daha sonra bu takvimde bazı değişikliklerin olduğu ve uzay gemisi görünümlü yerleşkenin 2016’nın ortasından önce hazır olmayacağı belirtilmişti. Cook da dün yaptığı açıklamayla şirketin yeni yerleşkesine 2016’dan önce taşınamayacağını doğruladı.

İlgili >> CNET

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.