Apple, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarını çalıştıran işletim sisteminin yeni versiyonu OS X Mavericks için sona yaklaşıyor. Bu işletim sisteminin Gold Master olarak nitelendirilen sürümü yazılımcılar için yayınladı. Bu, OS X Mavericks’in final sürümünün eli kulağında olduğu anlamına geliyor.
GM safhası genellikle Apple’ın yazılım üstündeki çalışmaları bitirdiği anlamına geliyor. Cupertino şirketinin yeni sürümü ekim ayında yayınlayacağı söyleniyordu ki, GM’in yayınlanma zamanı da bu söylentilerle örtüşüyor.
Apple’ın iddiasına göre şimdiye kadarki en güçlü OS X olan OS X Mavericks’in GM sürümüyle birlikte dikkat çekilen yeni özellilkleri arasında LinkedIn entegrasyonu bulunuyor. Böylelikle uygulama geliştiricileri geliştirdikleri Mac yazılımları üzerinden LinkedIn kullanıcılarının profillerine rahat şekilde erişebilecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple’ın ilk katlanabilir iPhone’u için ekran üretimi başladı

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu
Ayrıca Apple Haritalar da üçüncü taraf uygulamaların entegrasyonuna açık olacak. AV aracı da uygulamalar içinde medya oynatımını kolaylaştıracak.
Apple’ın kayıtlı Mac Geliştiriciler Programı yazılımcıları OS X Mavericks GM sürümünü ve Xcode 5.0.1’i Mac Geliştirici Merkezi üzerinden indirebilirler.
İlgili >> Apple Geliştiricileri
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



