Teknoloji

Apple iOS 7 ile oluşan iMessage hatasını gidermeye hazırlanıyor

Apple iOS 7 ile oluşan iMessage hatasını gidermeye hazırlanıyor
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Apple bazı kullanıcılarının iOS 7 ile birlikte yaşamaya başladıkları sorunların çözümü için çalışmalarını sürdürüyor. Yeni yazılımla birlikte iMessage servisinin kullanımında ortaya çıkan hatalardan muzdarip olan kullanıcılar, mesajların önce gönderilmiş gibi gözükmesine rağmen daha sonra yanlarında hata belirten kırmızı ünlem işareti ikonunun çıktığını ve bu durumun internet bağlantısı güçlü olsa dahi yaşandığını belirtti.

ios-7-mesaj-021013

Kullanıcılar daha sonra bu mesajlarını SMS olarak iletebiliyor ancak bunun için ekstra bir ücret ödemeleri gerekiyor. Buna ek olarak, mesajların iletilemediğinin sonradan fark edilmesi de kullanıcıları rahatsız eden unsurlar arasında yer alıyor. Pek çok kullanıcı bu hatanın ortaya çıkışını iOS 7.0.2 güncellemesine bağlarken, Apple’dan yapılan açıklamada sorunlardan küçük bir kullanıcı grubunun etkilendiği ve sorunun çözümü için gereken çalışmaların başlatıldığı belirtildi. iOS cihazı yeniden başlatmanın kısa bir süre için olsa da problemi ortadan kaldırdığı, ancak sorunun daha sonra yeniden yaşanmaya başladığı da kullanıcılar tarafından paylaşılan bilgiler arasında yer alıyor.

İlgili >> The Wall Street Journal

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.