Teknoloji

Apple iOS 5 Golden Master sürümünü yayınladı

Apple iOS 5 Golden Master sürümünü yayınladı
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Apple iOS 5 Golden Master sürümünü yayınladı

iPhone 4S ve diğer duyuruların arasında kaynar gibi oldu, ancak dikkat çekmeden geçmeyelim. Apple iOS 5’in 12 Ekimde geleceğini duyurduktan hemen sonra bu işletim sisteminin Golden Master (GM) sürümünü yayınladı. 9A334 sürüm numarasını taşıyan iOS 5 GM “köprüden önce son çıkış” niteliği taşıyor.

Apple iOS 5 GM sürümünün cihazlara yüklenmeden önce iTunes 10.5 beta 7’nin kullanılması gerektiği belirtiliyor. iOS 5 GM sürümüne kablosuz bağlantı yöntemiyle geçiş yapılamayacağı da not edilmiş. Bu arada kullanıcılara GM’ye terfi etmeden önce iCloud aracılığıyla yedeklerini almaları yönünde de çağrıda bulunuldu. Apple, iOS 5 GM ile birlikte Xcode 4.2’yi de yayınladı. Ayrıca GM’nin iOS 5 uygulamalarının App Store’a incelenmek üzere gönderilmesi amacıyla kullanılabileceğine de dikkat çekti.

İlgili – Apple

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.