
Apple’ın yeni iPad’i ”Wi-Fi” ve ”Wi-Fi + 4G” seçeneğiyle satışa sunuldu ancak cihazı alan bir çok kişi -en azından şimdilik- 4G özelliğinden mahrum durumda. Halihazırda yeni iPad’in LTE özelliği sadece ABD ve Kanada’da aktif durumda. 4G özelliği kullanılamamasına rağmen temel özelliklerden biri olarak tanıtılması ise Apple’ın başını ağrıtıyor. Mart ayının sonunda, Avusturalya Rekabet ve Tüketici Komisyonu Apple’a Avusturya Tüketici Kanunu’nu ihlal ederek tüketicilerini yanlış yönlendirdiği gerekçesiyle bir ihtar göndermişti. Apple, reklamlara daha açıklayıcı ifadeler koymayı kabul etmiş ve paralarını geri almayı isteyenlere ödeme yapmayı önermiş ancak 4G ibaresini kaldırmamayı kabul etmemişti. Apple’ın bu tavrı görüşmelerin tıkanmasına sebep olmuştu.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu

Donald Trump, Apple ve Intel arasında çip üretimi anlaşmasının tamamlandığını öne sürdü

Apple, Brezilya’da üçüncü taraf uygulama mağazalarının önünü açtı
The Sydney Morning Herald’ın haberine göre iki taraf daha önce planlanan şekilde yeniden müzakere masasına oturdu ancak yine bir anlaşma sağlanamadı.Gelen haberlere göre, Apple 4G özellikli iPad alan müşterilere tek tek ulaşıp isteyenlere parasını iade yapma önerisini yeniden masaya koydu. Ancak, inatçılığı oldukça meşhur olan şirket, 4G ibaresini kaldırmama konusundaki ısrarını sürdürüyor. Birleşik Krallık ve İsveç’te de tüketici koruma dernekleri bu konuyla ilgili çalışmalarına devam ediyor. Melbourne’daki federal mahkemenin konuya ilişkin bir kararı kısa sürede açıklaması bekleniyor.
İlgili – The Sydney Morning Herald
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


