Apple cihaz üretiminin yüzde 25’ini Hindistan‘da gerçekleştirmeyi hedefliyor. Söz konusu oran, Hindistan Ticaret bakanı tarafından açıklandı. Bir konferansta konuşan bakan Piyush Goyal, hâlihazırda şirketin ürünlerinin yüzde 5 ila 7’sinin Hindistan’da üretildiğini ve hedefin bu oranı beşe katlamak olduğunu belirtti.
Bu değişim hakkındaki planlar daha önce de gündeme gelmişti. Analistler daha önce 2025 itibarıyla iPhone üretiminin yüzde 25’inin Hindistan’da gerçekleştirilebileceğini belirtmişti. Cupertino merkezli şirketin bir numaralı üretim ortağı Foxconn’un Hindistan’ın Chennai şehrindeki fabrikasının kapasitesini artırmak için çalışmaya devam ettiği biliniyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple’ın ilk katlanabilir iPhone’u için ekran üretimi başladı

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı

Hindistan Telegram’ı kısıtladı, VPN uygulamalarına akın başladı
Teknoloji devinin üretimde Çin’in ağırlığını azaltmak istediği uzun süredir biliniyor. Bu değişimin temelinde farklı faktörler bulunuyor. Çin’de COVID-19 salgını nedeniyle uygulanan kısıtlamalar ve ABD ile Çin arasındaki siyasi gerilimler söz konusu faktörler arasında başı çekiyor.
Apple iPhone 14 serisiyle birlikte Hindistan’da üretim payını artırmıştı
Apple ilk defa iPhone 14 serisiyle birlikte yeni telefonlarını Hindistan’da üretmeye başlamıştı. Şirket daha öncesinde çıkışının üstünden zaman geçen telefonlarının üretimini Hindistan’da yapıyordu.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


