Eğlence

Apple gelecek iTunes sürümüyle Ping’in fişini çekmeyi planlıyor

Apple gelecek iTunes sürümüyle Ping’in fişini çekmeyi planlıyor
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Apple gelecek iTunes sürümüyle Ping’in fişini çekmeyi planlıyorTim Cook, birkaç hafta önce katıldığı D10 konferansında Ping’in Apple için bir başarı olmadığını dile getirmişti. Görünüşe göre Apple da bu sosyal ağa kapıyı tamamen kapatmayı planlıyor. All Things D’nin haberine göre 2010 yılında faaliyete geçirilen müzik tabanlı sosyal ağ servisinin kapısına yılın ilerleyen aylarında çıkacak olan iTunes’un gelecek büyük sürümüyle birlikte kilit vurulması bekleniyor.

Apple, Ping’in yerine Facebook ve Twitter’ı sosyal ağ işlevleri olarak sunmaya ve kullanmaya devam edecek. Apple’ın iOS 6 ön izleme sayfasında gösterilen yeniden tasarlanmış iTunes mağaza arayüzünde Ping’e ait bir kısayol görünüyordu, ancak bu durum mağaza yenilemesi gelmeden değişecek gibi görünüyor.

Apple’ın iTunes mağazası Türkiye’de faaliyet göstermediği için Ping bizde zaten kapalı durumdaydı. Yine de, yurtdışından bir iTunes hesabı edinen Türkiye’deki kullanıcıların bu sosyal ağ servisi üzerinde hesap açtırdığını biliyoruz. Buna rağmen Ping’in kapatılması bizi hiç etkilemeyecek gibi görünüyor.

İlgili – All Things D

[Görsel – Engadget]

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.