Mayıs ayının ikinci haftasının önemli gelişmelerini Teknoblog Podcast’te tartışıyoruz. Periscope üzerinden de canlı yayınladığımız bu programda 4G ihalesinin ertelenmesini ve Türkiye’nin Android One telefonu General Mobile 4G’yi de konuştuk.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

YouTube Premium podcast dinleyenlere üç akıllı araç getirdi

Spotify Podcast Clips ile kısa podcast keşfini hızlandırıyor

Samsung Galaxy Z Fold 8 ve Z Flip 8 daha yüksek fiyatlarla gelebilir

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

NASA, yörüngesi hızla alçalan Swift teleskobunu kurtarmaya hazırlanıyor
İşte Teknoblog Podcast’in 15 Mayıs 2015 tarihli programının konu başlıkları:
- 4G ihalesi 26 Ağustos tarihine ertelendi
- General Mobile 4G tanıtıldı
- Android One nedir?
- Windows 10 sürümleri hakkında detaylar verildi
- Windows Mobile geri geliyor
- Facebook Instant Articles ile paylaşılan haber ve makaleler daha hızlı açılacak
- 4K Ultra HD Blu-ray disk formatı bu yaz hayata geçiyor
- Verizon AOL’i 4.4 milyar dolara satın alıyor
- iOS 8.4 beta 3 sürümü yayınlandı


