Eğlence

PlayStation Move’un gecikme oranı oyundan oyuna değişiyor

Teknoblog içeriklerine Google Haberler’de abone olun:

Sony PlayStation Move’u tanıttığı zaman bazı ilginç vaatlerde de bulunmuştu. Bu hareket tabanlı kumanda 2MB’lık sistem belleği tüketecekti, kullanıcının kumandayla yaptığı girişler tek bir çerçeve içinde tepki görecekti. Ancak bu kumandayla yapılan incelemeler vaat edilenden birazcık fazla gecikmenin olduğunu gösteriyor.

Eurogamer sistesi 60fps’lik Kodak Zi6 video kamerayı ellerine almışlar ve Move ile ekran arasındaki ilişkiyi video ile kaydetmişler. Sitenin yorulmak bilmeyen istatistikçilerinin bulgularına göre farkedilen gecikme 113 ms kadar. Eğer oyun 60 fps’de çalışıyorsa o halde 6.78 çerçevelik bir gecikme söz konusu. 2008 GamaSutra testine göre ise standart PS3 kontrolörünün gecikmesi oyundan oyuna farklılık gösteriyordu, örneğin GTA IV’ün gecikmesi 166 ms olarak ölçülmüştü, ki bu değer Move’da tespit edilenden yüzde 50 daha yüksek. Uzun lafın kısası, tek bir teste bakıp Move hakkında bir yargıya varmak doğru olmaz. Move’u farklı oyunlarda denemek en iyisi.

İlgili – Eurogamer

İLGİLİ HABERLER