PAYLAŞ

Facebook’un Timeline, yani Zaman Tüneli özelliği bu haftanın ortalarında tüm Facebook kullanıcıları için faaliyete geçti. Hem masaüstü web versiyonunda hem de mobil web ve Android versiyonlarında Zaman Tünelinde gezinmek mümkün. Gözlemlerimiz Facebook’un Zaman Tüneli özelliğinin her kullanıcının hoşuna gitmediğini, geriye dönüş için Google’da araştırmalar yapıldığının gösteriyor. Ne var ki, Zaman Tüneline girildikten sonra ne yazık ki çıkış yok.

Zaman Tüneli ilk sunulduğunda bu özelliği test eden yazılımcılar ve değişikliklere erken ayak uydurmayı sevenler bu özelliği kapatıp açma imkânına sahipti. Ancak özelliğin herkesin kullanımına sunulmasıyla birlikte söz konusu açma kapama opsiyonu da kayboldu. Zaman Tüneline geçen kullanıcıların önümüzdeki 7 gün boyunca içeriklerini gözden geçirme; Zaman Tüneli sayfasında yer alan detayları, fotoğrafları, beğenileri, ilgi alanlarını ve videoları kontrol etme fırsatı bulunuyor. Bu 7 günlük süreden sonra, eğer siz hâla yayınlamadıysanız, Zaman Tüneli sayfası otomatik olarak aktif hâle gelecek. Zaten Facebook da Zaman Tüneli’ne geçiş yapmayan kullanıcıların da otomatik olarak bu sisteme geçirileceğini doğruladı.

Facebook’un yardım sayfalarında da Zaman Tünelini kapatmak ile ilgili bir ipucu yer almıyor. Değişimle ilgili olarak aslında sadece Facebook Timeline sayfasını yanlışlıkla bir iş sayfasına dönüştürenler için geri döndürme desteği sunuluyor. Facebook’un belirttiği gibi, markaların ve kuruluşların Zaman Tüneli işlevini kullanmalarına izin verilmiyor.

İlgili – SlashGear

  • Emre

    Ben, millet üstümde Sherlock Holmesçuluk oynasın diye facebooka üye falan olmadım. Bu ne arkadaşım herkes benim 3 yıl 8 gün önce yaptığım saçmalığı görüp her haltımı bilmek zorunda mı? Benim 2 yıl 87 gün 22 saat önce nereden yemek yediğimi herkes öğrenmek zorunda mı? Facebook’u bırakmanın vakti geldi anlaşılan.

    • Dilek

      valla haklisin facebook diger sosyal aglarla rekabette fark yaratmaya calisirken olan bize oluyor. herseyden once tasarimi cok kotu enazidan insanlara secenek sunulmaliydi 7 gun sonra herkes icin zorunlu olmamali

  • Emir can Salman

    Gercekten Olmamıs Bende Baktım Nasıll Bıse Dıye Sımdıde Cıkamıyorum ://